Index
Seřaďte uvedené informace v pořadí, v jakém se vyskytly v textu
Rekonstrukce textu
Srovnejte věty v pořadí podle textu..
Kontrola
1
???
51 % dotazovaných uvedlo, že v roce 2015 půjde do tradičních médií stejné množství investic.
52 % respondentů je přesvědčeno o tom, že naše společnost nemá zatím opravdové odborníky na plnohodnotné zvládnutí netradičních forem komunikace.
38 % odborníků si myslí, že nová forma komunikace je riskantnější.
V pětiletém výhledu se 49 % marketérů hodlá držet tradičních komunikačních kanálů.
Konzervativnost českých manažerů odhalil výzkum společnosti GfK Czech z dubna 2010.
Srovnáme-li současné investice do tradičních médií s výhledem na rok 2015, čísla jsou prakticky totožná.
84 % pracovníků z marketingu se vyjádřilo, že je efektivní využívat netradiční formy komunikace.
2
???
51 % dotazovaných uvedlo, že v roce 2015 půjde do tradičních médií stejné množství investic.
52 % respondentů je přesvědčeno o tom, že naše společnost nemá zatím opravdové odborníky na plnohodnotné zvládnutí netradičních forem komunikace.
38 % odborníků si myslí, že nová forma komunikace je riskantnější.
V pětiletém výhledu se 49 % marketérů hodlá držet tradičních komunikačních kanálů.
Konzervativnost českých manažerů odhalil výzkum společnosti GfK Czech z dubna 2010.
Srovnáme-li současné investice do tradičních médií s výhledem na rok 2015, čísla jsou prakticky totožná.
84 % pracovníků z marketingu se vyjádřilo, že je efektivní využívat netradiční formy komunikace.
3
???
51 % dotazovaných uvedlo, že v roce 2015 půjde do tradičních médií stejné množství investic.
52 % respondentů je přesvědčeno o tom, že naše společnost nemá zatím opravdové odborníky na plnohodnotné zvládnutí netradičních forem komunikace.
38 % odborníků si myslí, že nová forma komunikace je riskantnější.
V pětiletém výhledu se 49 % marketérů hodlá držet tradičních komunikačních kanálů.
Konzervativnost českých manažerů odhalil výzkum společnosti GfK Czech z dubna 2010.
Srovnáme-li současné investice do tradičních médií s výhledem na rok 2015, čísla jsou prakticky totožná.
84 % pracovníků z marketingu se vyjádřilo, že je efektivní využívat netradiční formy komunikace.
4
???
51 % dotazovaných uvedlo, že v roce 2015 půjde do tradičních médií stejné množství investic.
52 % respondentů je přesvědčeno o tom, že naše společnost nemá zatím opravdové odborníky na plnohodnotné zvládnutí netradičních forem komunikace.
38 % odborníků si myslí, že nová forma komunikace je riskantnější.
V pětiletém výhledu se 49 % marketérů hodlá držet tradičních komunikačních kanálů.
Konzervativnost českých manažerů odhalil výzkum společnosti GfK Czech z dubna 2010.
Srovnáme-li současné investice do tradičních médií s výhledem na rok 2015, čísla jsou prakticky totožná.
84 % pracovníků z marketingu se vyjádřilo, že je efektivní využívat netradiční formy komunikace.
5
???
51 % dotazovaných uvedlo, že v roce 2015 půjde do tradičních médií stejné množství investic.
52 % respondentů je přesvědčeno o tom, že naše společnost nemá zatím opravdové odborníky na plnohodnotné zvládnutí netradičních forem komunikace.
38 % odborníků si myslí, že nová forma komunikace je riskantnější.
V pětiletém výhledu se 49 % marketérů hodlá držet tradičních komunikačních kanálů.
Konzervativnost českých manažerů odhalil výzkum společnosti GfK Czech z dubna 2010.
Srovnáme-li současné investice do tradičních médií s výhledem na rok 2015, čísla jsou prakticky totožná.
84 % pracovníků z marketingu se vyjádřilo, že je efektivní využívat netradiční formy komunikace.
6
???
51 % dotazovaných uvedlo, že v roce 2015 půjde do tradičních médií stejné množství investic.
52 % respondentů je přesvědčeno o tom, že naše společnost nemá zatím opravdové odborníky na plnohodnotné zvládnutí netradičních forem komunikace.
38 % odborníků si myslí, že nová forma komunikace je riskantnější.
V pětiletém výhledu se 49 % marketérů hodlá držet tradičních komunikačních kanálů.
Konzervativnost českých manažerů odhalil výzkum společnosti GfK Czech z dubna 2010.
Srovnáme-li současné investice do tradičních médií s výhledem na rok 2015, čísla jsou prakticky totožná.
84 % pracovníků z marketingu se vyjádřilo, že je efektivní využívat netradiční formy komunikace.
7
???
51 % dotazovaných uvedlo, že v roce 2015 půjde do tradičních médií stejné množství investic.
52 % respondentů je přesvědčeno o tom, že naše společnost nemá zatím opravdové odborníky na plnohodnotné zvládnutí netradičních forem komunikace.
38 % odborníků si myslí, že nová forma komunikace je riskantnější.
V pětiletém výhledu se 49 % marketérů hodlá držet tradičních komunikačních kanálů.
Konzervativnost českých manažerů odhalil výzkum společnosti GfK Czech z dubna 2010.
Srovnáme-li současné investice do tradičních médií s výhledem na rok 2015, čísla jsou prakticky totožná.
84 % pracovníků z marketingu se vyjádřilo, že je efektivní využívat netradiční formy komunikace.
Kontrola
OK
Index