Nahraďte vynechané výrazy synonymy, použitými v textu

Lexikální cvičení

Vyplňte mezery, potom použijte tlačítko "Kontrola". Použijte tlačítko "Nápověda" pro vložení prvního písmene správné odpovědi.
O tom, že mezery v regálech vedou k redukci obratu a iritují zákazníky, asi není pochyb.
O tom, že mezery v regálech vedou obratu a zákazníky, asi není .
Všechna šetření k tématu out-of-stocks ukazují, že dodavatelé a dopravci přispívají k tomuto problému méně než 20 %.
k tématu out-of-stocks ukazují, že dodavatelé a dopravci přispívají k tomuto problému méně než 20%.
Dva hlavní důvody out-of-stocks tkví v objednávání a doplňování zboží do regálů.
Dvě out-of-stocks v objednávání a doplňování zboží do regálů.
Společnosti, které využívají automatických objednávkových procesů, mají při objednávání méně problémů s mezerami v regálech. Ale i u těchto firem se pořád nachází největší část problémů, které způsobují out-of-stocks v prodejně.
Společnosti, které , mají při objednávání méně problémů s mezerami v regálech. Ale i u těchto firem se nachází největší problémů, které způsobují out-of-stocks v prodejně.
Aby bylo možné udělat správná opatření, je nutno dbát na vyhodnocení důsledků mezer v regálech podle následujících kritérií: možné reakce zákazníků, průměrné prodeje výrobků a pravděpodobné ztráty pro obchodníka a dodavatele.
Aby bylo možné správná opatření, je vyhodnocení důsledků mezer v regálech podle následujících kritérií: reakce zákazníků, průměrné prodeje výrobků a ztráty pro obchodníka a dodavatele.
Reakce zákazníků na mezery v regálech jsou rozdílné. Reakce zákazníka se většinou řídí podle toho, jak rychle konkrétní produkt potřebuje.
Reakce zákazníků na mezery v regálech jsou . Reakce zákazníka se většinou řídí podle toho, jak rychle potřebuje.
Výsledkem mezer v zásobování je často snížení obratu a marže – kromě případu, rozhodne-li se zákazník pro alternativní výrobek s vyšší cenou nebo s vyšší marží. V takových případech často odchází z obchodu nespokojený, protože utratil víc peněž, než plánoval.
Výsledkem mezer v zásobování je často obratu a marže – kromě případu, rozhodne-li se zákazník pro s vyšší cenou nebo s vyšší marží. V takových případech často nespokojený, protože víc peněž, než plánoval.