Uveďte, zda se následující tvrzení objevila v textu
Porozumění textu
Přečtěte si text a zodpovězte následující otázky.
Generaci 55+ tvoří zhruba jedna pětina české populace.
Ano
Ne
Zahraniční zkušenosti nám ukazují nejednu úspěšnou kampaň zaměřenou na generaci 55+.
Ano
Ne
O velikosti skupiny 55+ mají čeští marketéři reálnou představu, ale podceňují její demografický a marketinkový význam.
Ano
Ne
Zhruba polovina firem předpokládá, že jim zákazníci generace 55+ zajišťují poloviční nebo větší část obchodního obratu.
Ano
Ne
Přesto se pouze pětina firem rozhodla realizovat reklamu zaměřenou speciálně na tuto cílovou skupinu.
Ano
Ne
K nejčastěji zmiňovaným důvodům chybějící marketinkové komunikace s generací 55+ patří: jiná než věková segmentace zákazníků, chybějící produkty určené této cílové skupině a nedostatek zkušeností pro správné zaměření reklamy.