Nahraďte vynechané výrazy synonymy, použitými v textu

Lexikální cvičení

Vyplňte mezery, potom použijte tlačítko "Kontrola". Použijte tlačítko "Nápověda" pro vložení prvního písmene správné odpovědi.
Místo prodeje bude dále zažívat svoji velkou přeměnu.
Místo prodeje bude dále zažívat svoji .
Zástupci značkových producentů se stále více soustřeďují svoji pozornost na místo prodeje, které je symbolem fyzické prezentace značky.
Zástupci značkových se stále více na místo prodeje, které je symbolem fyzické prezentace značky.
Prodejní místa představují proměnlivá prostředí, která probouzejí více smyslů spotřebitele s cílem přinášet nové smyslové zážitky – místa prodeje jsou dnes nejúčinnějším řešením v oblasti komunikace značky.
Prodejní místa představují prostředí, která více smyslů spotřebitele s cílem přinášet nové smyslové zážitky – místa prodeje jsou dnes řešením v oblasti komunikace značky.
Ušetřit čas konzumentům nestačí.
Ušetřit čas nestačí.
Je třeba u nich ještě znovu podnítit chuť nakupovat.
Je třeba v nich ještě znovu chuť nakupovat.
Problém, kterým se zabývala společnost Rica Lewis, dodavatel džínového oblečení, vyplýval z faktu, že oděvy a módní zboží ve velkoplošných širokosortimentních prodejnách ztrácí svou pozici ve srovnání se specializovanými řetězci prodejen.
Problém, kterým se zabývala společnost Rica Lewis, dodavatel džínového oblečení, vyplýval ze , že oděvy a módní zboží ve velkoplošných širokosortimentních prodejnách ztrácí své ve srovnání se specializovanými řetězci prodejen.
Slabým místem v této oblasti je nedostatečně poutavá prezentace oddělení s oděvy.
Slabým místem v této oblasti je nedostatečně prezentace oddělení s .
Dotazníkové šetření uskutečněné se spotřebiteli v pařížské oblasti potvrdilo propast z hlediska estetických hledisek, která existuje mezi hypermarkety a butiky v centru města.
se spotřebiteli v pařížském potvrdily propast z hlediska estetických , která existuje mezi hypermarkety a butiky v centru města.
Na základě tohoto průzkumu byla pro oddělení s textilním zbožím vytvořena nová koncepce, která připomíná prostředí butiků v městských centrech.
Na základě této byla pro oddělení s textilním zbožím vytvořena nová koncepce, která připomíná butiků v městských centrech.
Nový způsob pojetí v úseku s oděvy byla uplatněna ve 30 francouzských hypermarketech.
Nová v úseku s oděvy byla ve 30 francouzských hypermarketech.