Index
Nahraďte vynechané výrazy synonymy, použitými v textu
Lexikální cvičení
Vyplňte mezery, potom použijte tlačítko "Kontrola". Použijte tlačítko "Nápověda" pro vložení prvního písmene správné odpovědi.
Místo prodeje bude dále zažívat svoji velkou přeměnu.
Místo prodeje bude dále zažívat svoji
.
Zástupci značkových producentů se stále více soustřeďují svoji pozornost na místo prodeje, které je symbolem fyzické prezentace značky.
Zástupci značkových
se stále více
na místo prodeje, které je symbolem fyzické prezentace značky.
Prodejní místa představují proměnlivá prostředí, která probouzejí více smyslů spotřebitele s cílem přinášet nové smyslové zážitky – místa prodeje jsou dnes nejúčinnějším řešením v oblasti komunikace značky.
Prodejní místa představují
prostředí, která
více smyslů spotřebitele s cílem přinášet nové smyslové zážitky – místa prodeje jsou dnes
řešením v oblasti komunikace značky.
Ušetřit čas konzumentům nestačí.
Ušetřit čas
nestačí.
Je třeba u nich ještě znovu podnítit chuť nakupovat.
Je třeba v nich ještě znovu
chuť nakupovat.
Problém, kterým se zabývala společnost Rica Lewis, dodavatel džínového oblečení, vyplýval z faktu, že oděvy a módní zboží ve velkoplošných širokosortimentních prodejnách ztrácí svou pozici ve srovnání se specializovanými řetězci prodejen.
Problém, kterým se zabývala společnost Rica Lewis, dodavatel džínového oblečení, vyplýval ze
, že oděvy a módní zboží ve velkoplošných širokosortimentních prodejnách ztrácí své
ve srovnání se specializovanými řetězci prodejen.
Slabým místem v této oblasti je nedostatečně poutavá prezentace oddělení s oděvy.
Slabým místem v této oblasti je nedostatečně
prezentace oddělení s
.
Dotazníkové šetření uskutečněné se spotřebiteli v pařížské oblasti potvrdilo propast z hlediska estetických hledisek, která existuje mezi hypermarkety a butiky v centru města.
se spotřebiteli v pařížském
potvrdily propast z hlediska estetických
, která existuje mezi hypermarkety a butiky v centru města.
Na základě tohoto průzkumu byla pro oddělení s textilním zbožím vytvořena nová koncepce, která připomíná prostředí butiků v městských centrech.
Na základě této
byla pro oddělení s textilním zbožím vytvořena nová koncepce, která připomíná
butiků v městských centrech.
Nový způsob pojetí v úseku s oděvy byla uplatněna ve 30 francouzských hypermarketech.
Nová
v úseku s oděvy byla
ve 30 francouzských hypermarketech.
Kontrola
Rada
OK
Index