Gramatické cvičení

Budoucí čas

Vyplňte mezery, potom použijte tlačítko "Kontrola". Použijte tlačítko "Nápověda" pro vložení prvního písmene správné odpovědi.
Místo prodeje zažívá svoji revoluci.
.
Zástupci značkových výrobců se stále více zaměřují na místo prodeje, které je symbolem fyzické prezentace značky a kde působí kombinace prostoru, barev, materiálů a osvětlení.

Prodejní místa představují variabilní prostředí, která aktivují více smyslů spotřebitele s cílem přinášet nové smyslové zážitky – místa prodeje jsou nejefektivnějším řešením v oblasti komunikace značky.

Ušetřit čas spotřebitelům nestačí.

Je třeba v nich ještě znovu vzbudit chuť nakupovat.

Na základě analýzy je pro oddělení s textilním zbožím vytvořena nová koncepce, která připomíná atmosféru butiků v městských centrech.

Hlavními prvky koncepce je lepší úroveň osvětlení, vystavené zboží na figurínách, vytvoření osobitého stylu a celkové zvýšení atraktivnosti oddělení.

Variabilní systém prodejního vybavení umožňuje prezentaci džínů všech značek.

Nová koncepce v úseku s oděvy je aplikována ve 30 francouzských hypermarketech. Jejich výsledkem je zvýšení prodeje džínů až o 30 %.