Index
=>
Gramatické cvičení
Budoucí čas
Vyplňte mezery, potom použijte tlačítko "Kontrola". Použijte tlačítko "Nápověda" pro vložení prvního písmene správné odpovědi.
Místo prodeje zažívá svoji revoluci.
.
Zástupci značkových výrobců se stále více zaměřují na místo prodeje, které je symbolem fyzické prezentace značky a kde působí kombinace prostoru, barev, materiálů a osvětlení.
Prodejní místa představují variabilní prostředí, která aktivují více smyslů spotřebitele s cílem přinášet nové smyslové zážitky – místa prodeje jsou nejefektivnějším řešením v oblasti komunikace značky.
Ušetřit čas spotřebitelům nestačí.
Je třeba v nich ještě znovu vzbudit chuť nakupovat.
Na základě analýzy je pro oddělení s textilním zbožím vytvořena nová koncepce, která připomíná atmosféru butiků v městských centrech.
Hlavními prvky koncepce je lepší úroveň osvětlení, vystavené zboží na figurínách, vytvoření osobitého stylu a celkové zvýšení atraktivnosti oddělení.
Variabilní systém prodejního vybavení umožňuje prezentaci džínů všech značek.
Nová koncepce v úseku s oděvy je aplikována ve 30 francouzských hypermarketech. Jejich výsledkem je zvýšení prodeje džínů až o 30 %.
Kontrola
Nápověda
OK
Index
=>