Index
Seřaďte následující informace v pořadí, v jakém se vyskytla v textu
Rekonstrukce textu
Srovnejte věty v pořadí podle textu..
Kontrola
1
???
Metody a prvky, které tradičně tvoří součást marketinkové kampaně, již účinně nemotivují spotřebitele, který bedlivě střeží své výdaje.
27 % zákazníků potvrdilo, že out-of-store reklamu považují za velmi efektivní.
Studie ukázala, že spotřebitelé využívají nejen vyspělé digitální technologie, ale jsou také marketinkově imunní.
Průzkum prokázal, že internetová reklama má minimální dopad na plánované nebo neplánované nákupy in-store.
Podle zjištění průzkumu působí informace, které jsou zaměřené na cenu, na jednotlivé věkové skupiny různě.
Cílem průzkumu mezi 1000 spotřebiteli bylo zjistit, jaké nástroje in-store a out-of-store komunikace přitahují pozornost nakupujících a jak je ovlivňují při nakupování.
Někteří spotřebitelé stále realizují svá nákupní rozhodnutí až v místě prodeje.
2
???
Metody a prvky, které tradičně tvoří součást marketinkové kampaně, již účinně nemotivují spotřebitele, který bedlivě střeží své výdaje.
27 % zákazníků potvrdilo, že out-of-store reklamu považují za velmi efektivní.
Studie ukázala, že spotřebitelé využívají nejen vyspělé digitální technologie, ale jsou také marketinkově imunní.
Průzkum prokázal, že internetová reklama má minimální dopad na plánované nebo neplánované nákupy in-store.
Podle zjištění průzkumu působí informace, které jsou zaměřené na cenu, na jednotlivé věkové skupiny různě.
Cílem průzkumu mezi 1000 spotřebiteli bylo zjistit, jaké nástroje in-store a out-of-store komunikace přitahují pozornost nakupujících a jak je ovlivňují při nakupování.
Někteří spotřebitelé stále realizují svá nákupní rozhodnutí až v místě prodeje.
3
???
Metody a prvky, které tradičně tvoří součást marketinkové kampaně, již účinně nemotivují spotřebitele, který bedlivě střeží své výdaje.
27 % zákazníků potvrdilo, že out-of-store reklamu považují za velmi efektivní.
Studie ukázala, že spotřebitelé využívají nejen vyspělé digitální technologie, ale jsou také marketinkově imunní.
Průzkum prokázal, že internetová reklama má minimální dopad na plánované nebo neplánované nákupy in-store.
Podle zjištění průzkumu působí informace, které jsou zaměřené na cenu, na jednotlivé věkové skupiny různě.
Cílem průzkumu mezi 1000 spotřebiteli bylo zjistit, jaké nástroje in-store a out-of-store komunikace přitahují pozornost nakupujících a jak je ovlivňují při nakupování.
Někteří spotřebitelé stále realizují svá nákupní rozhodnutí až v místě prodeje.
4
???
Metody a prvky, které tradičně tvoří součást marketinkové kampaně, již účinně nemotivují spotřebitele, který bedlivě střeží své výdaje.
27 % zákazníků potvrdilo, že out-of-store reklamu považují za velmi efektivní.
Studie ukázala, že spotřebitelé využívají nejen vyspělé digitální technologie, ale jsou také marketinkově imunní.
Průzkum prokázal, že internetová reklama má minimální dopad na plánované nebo neplánované nákupy in-store.
Podle zjištění průzkumu působí informace, které jsou zaměřené na cenu, na jednotlivé věkové skupiny různě.
Cílem průzkumu mezi 1000 spotřebiteli bylo zjistit, jaké nástroje in-store a out-of-store komunikace přitahují pozornost nakupujících a jak je ovlivňují při nakupování.
Někteří spotřebitelé stále realizují svá nákupní rozhodnutí až v místě prodeje.
5
???
Metody a prvky, které tradičně tvoří součást marketinkové kampaně, již účinně nemotivují spotřebitele, který bedlivě střeží své výdaje.
27 % zákazníků potvrdilo, že out-of-store reklamu považují za velmi efektivní.
Studie ukázala, že spotřebitelé využívají nejen vyspělé digitální technologie, ale jsou také marketinkově imunní.
Průzkum prokázal, že internetová reklama má minimální dopad na plánované nebo neplánované nákupy in-store.
Podle zjištění průzkumu působí informace, které jsou zaměřené na cenu, na jednotlivé věkové skupiny různě.
Cílem průzkumu mezi 1000 spotřebiteli bylo zjistit, jaké nástroje in-store a out-of-store komunikace přitahují pozornost nakupujících a jak je ovlivňují při nakupování.
Někteří spotřebitelé stále realizují svá nákupní rozhodnutí až v místě prodeje.
6
???
Metody a prvky, které tradičně tvoří součást marketinkové kampaně, již účinně nemotivují spotřebitele, který bedlivě střeží své výdaje.
27 % zákazníků potvrdilo, že out-of-store reklamu považují za velmi efektivní.
Studie ukázala, že spotřebitelé využívají nejen vyspělé digitální technologie, ale jsou také marketinkově imunní.
Průzkum prokázal, že internetová reklama má minimální dopad na plánované nebo neplánované nákupy in-store.
Podle zjištění průzkumu působí informace, které jsou zaměřené na cenu, na jednotlivé věkové skupiny různě.
Cílem průzkumu mezi 1000 spotřebiteli bylo zjistit, jaké nástroje in-store a out-of-store komunikace přitahují pozornost nakupujících a jak je ovlivňují při nakupování.
Někteří spotřebitelé stále realizují svá nákupní rozhodnutí až v místě prodeje.
7
???
Metody a prvky, které tradičně tvoří součást marketinkové kampaně, již účinně nemotivují spotřebitele, který bedlivě střeží své výdaje.
27 % zákazníků potvrdilo, že out-of-store reklamu považují za velmi efektivní.
Studie ukázala, že spotřebitelé využívají nejen vyspělé digitální technologie, ale jsou také marketinkově imunní.
Průzkum prokázal, že internetová reklama má minimální dopad na plánované nebo neplánované nákupy in-store.
Podle zjištění průzkumu působí informace, které jsou zaměřené na cenu, na jednotlivé věkové skupiny různě.
Cílem průzkumu mezi 1000 spotřebiteli bylo zjistit, jaké nástroje in-store a out-of-store komunikace přitahují pozornost nakupujících a jak je ovlivňují při nakupování.
Někteří spotřebitelé stále realizují svá nákupní rozhodnutí až v místě prodeje.
Kontrola
OK
Index