Doplňte níže uvedená slova (v uvedeném pořadí) ve správném tvaru

Použijte tato slova: spotřebitelé, nákup, seznam, návštěva, obchod, zákazníci, rozhodnutí, místo, prodej, rámec, průzkum, firma, březen, rozhovory, spotřebitelé, prodejna, cíl, nástroje, zákazníci, výsledky, průzkum, spotřebitelé, důsledek, krize, chování, technologie, výdaje, průzkum, informace, cena, spotřebitele, skupiny, zákazníci, kategorie, informace, produkt, seznamy, položky, vstup, prodejna, zákazníci, spotřebitelé, nákupy, uličky, místo, průzkum, reklama, nákupy, nakupující, reklama


Gramatické cvičení - podstatná jména

Vyplňte mezery, potom použijte tlačítko "Kontrola". Použijte tlačítko "Nápověda" pro vložení prvního písmene správné odpovědi.
Přestože si více plánuje svůj a připravuje nákupní před , někteří provádějí svá nákupní stále ještě až v .
V Miller Zell byly v 2009 provedeny s 1000 bezprostředně poté, co nakoupili v . bylo zjistit, jaké marketinkové nejvíce ovlivňují.
ukázaly, že v hospodářské výrazně změnili své nákupní Jednak využívají vyspělé digitální , jednak jsou marketinkově resistentní. Bedlivě také střeží své .
Podle zjištění působí , které jsou zaměřené na , na různých věkových rozdílně. Například 93 % věkové „Baby Boomers“ preferuje zaměřené na .
plánovaných si před do připravuje 65 % a 91 % realizuje neplánované , z toho 51 % neplánovaných bylo realizováno v prodejního . Podle ovlivňuje internetová jen minimálně jak plánované, tek neplánované . Méně než polovina považuje tuto za velmi efektivní.