Televizní obrazovka je mnohostranné a rychlé médium, s nímž může obchodník v prodejně přímo a individuálně komunikovat.
Ano
Ne
Digital signage umožňuje přesně se zaměřit na řízení managementu prodeje.
Ano
Ne
Podle výsledků byl obrat výrobků s reklamou na televizích s plochou obrazovkou o 17,5 % vyšší než obrat stejných výrobků v prodejnách s tradiční reklamou.
Ano
Ne
Výběr se týkal 31 výrobků, u nichž byla ve stejném časovém úseku podle typu realizována intenzivní reklama jak na obrazovce, tak konvenčně.
Ano
Ne
Od července do října 2008 bylo v těchto 42 prodejnách vždy v pátek dotázáno celkem 725 zákazníků.
Ano
Ne
Na otázku, zda reklama na obrazovce vybízí k nákupu, odpovědělo záporně 24 % zákazníků.
Ano
Ne
Výrobek uváděný v reklamě si spontánně koupilo 4,8 % zákazníků, čtvrtina z nich si produkt koupila poprvé.
Ano
Ne
Obchodníci své zákazníky prostřednictvím obrazovky oslovují nejúčinněji.