Princip řízení podniku zákazníkem
Porozumění textu
Vyberte správnou variantu:
- Management věnující se reklamě musí být dobře informován o požadavcích zákazníků.
- Management věnující se marketinku musí být dobře informován o požadavcích výroby.
- Management věnující se marketinku musí být dobře informován o požadavcích zákazníků.
Vyberte správnou variantu:
- V dnešním turbulentním prostředí zvítězí pouze podniky, které proniknou na trh.
- V dnešním turbulentním prostředí zvítězí pouze firmy, které nejlépe uspokojují své zákazníky.
- V dnešním konkurenčním prostředí zvítězí pouze firmy, které nabízejí nejlevnější zboží.
Vyberte správnou variantu:
- Pro podnik je důležité, když používá principy řízení podniku zákazníkem, které již objevil Tomáš Baťa.
- Pro podnik je důležité, když používá principy řízení podniku managementem, které již objevil Tomáš Baťa.
- Pro podnik je důležité, když používá principy řízení podniku marketinkem, které již objevil Tomáš Baťa.
Vyberte správnou variantu:
- Baťa neprováděl marketink.
- Baťa prováděl marketink.
- Baťa měl marketinková oddělení.
Vyberte správnou variantu:
- Marketinkoví manažeři se snaží vyrobit to, co si zákazníci přejí.
- Marketinkoví manažeři se snaží vyrobit to, co si management přeje.
- Marketinkoví manažeři se snaží vyrobit to, co je levné.