Přečtěte si následující text ještě jednou a doplňte chybějící údaje

Porozumění textu

Vyplňte mezery, potom zmáčkněte tlačítko "Kontrola". Použijte volbu "Nápověda" pro vložení prvního znaku správné odpovědi.
Management, který se věnuje , musí být dobře informován o oblastech týkajících se požadavků zákazníků, jejich ochoty , popř. službu, určitou sumu apod. Je zřejmé, že v dnešním turbulentním prostředí zvítězí pouze ty firmy, které . Proto je pro podnik výhrou, když používá , které již objevil a řádně ocenil , jehož systém řízení s vytyčenými strategiemi a cíli se opíral o tzv. předpoklady, tj. plány. Někdo může oponovat, že Tomáš Baťa neměl , a přesto svou firmu řídil úspěšně. To však neznamená, že neprováděl marketink. Je nutné podotknout, že , odpovídajících jeho principům řízení, které lze shrnou pod heslem „“.
Bude-li firma vyrábět produkty bez ohledu na přání zákazníka, dostane se do . Moudří marketinkoví manažeři se snaží vyrobit to, co si zákazníci přejí, podle známé zásady: „Je snazší a jednodušší vyrobit to, , než je později přesvědčovat, aby si koupili to, “. Skutečnost, na kolik se firma přiblíží svému zákazníkovi, do značné míry určuje nebo případný vzestup, či pád.