Index
=>
Přečtěte si následující text ještě jednou a doplňte chybějící údaje
Porozumění textu
Vyplňte mezery, potom zmáčkněte tlačítko "Kontrola". Použijte volbu "Nápověda" pro vložení prvního znaku správné odpovědi.
Management, který se věnuje
, musí být dobře informován o oblastech týkajících se požadavků zákazníků, jejich ochoty
, popř. službu, určitou sumu apod. Je zřejmé, že v dnešním turbulentním prostředí zvítězí pouze ty firmy, které
. Proto je pro podnik výhrou, když používá
, které již objevil a řádně ocenil
, jehož systém řízení s vytyčenými strategiemi a cíli se opíral o tzv. předpoklady, tj. plány. Někdo může oponovat, že Tomáš Baťa neměl
, a přesto svou firmu řídil úspěšně. To však neznamená, že neprováděl marketink. Je nutné podotknout, že
, odpovídajících jeho principům řízení, které lze shrnou pod heslem „
“.
Bude-li firma vyrábět produkty bez ohledu na přání zákazníka, dostane se do
. Moudří marketinkoví manažeři se snaží vyrobit to, co si zákazníci přejí, podle známé zásady: „Je snazší a jednodušší vyrobit to,
, než je později přesvědčovat, aby si koupili to,
“. Skutečnost, na kolik se firma přiblíží svému zákazníkovi, do značné míry určuje
nebo případný vzestup, či pád.
Kontrola
Nápověda
OK
Index
=>