Index
=>
Doplňte v textu chybějící informace
Rekonstrukce textu
Vyplňte mezery, potom použijte tlačítko "Kontrola". Použijte tlačítko "Nápověda" pro vložení prvního písmene správné odpovědi.
Na tuzemském internetu v poslední době přibývá vyhledávačů zboží a portálů porovnávajících e-shopy. Zájemcům o online nakupování se vyhledávače snaží nabízet
. Význam těchto portálů, které dodávají konkurenčnímu boji mezi e-shopy nový náboj, postupně roste a provozovatelé internetových obchodů jim věnují stále větší pozornost. Do
investují tuzemské e-shopy každým rokem miliony korun. Snaží se přilákat nové zákazníky a
. Vhodným nástrojem k oslovení cílové skupiny jsou právě portály, které
a nabízejí je zákazníkům v utříděné a přehledné formě. Postupně je využívá stále více lidí a pro
začínají mít velkou váhu.
Pro kvalitní e-shopy jsou vyhledávače zboží šancí, jak mohou předčit slabší konkurenty. V hodnocení se pozornost nejčastěji obrací ke kvalitě
, skladovosti zboží, včasnému vyřízení objednávky,
a nabídce nadstandardních služeb. „Naši zákazníci vybírají zboží podle cen, recenzí a hodnocení e-shopů, přičemž nerozlišují velikost e-shopů. Ve většině případů se však na vyšších příčkách zobrazují větší e-shopy, které
. Proto naši zákazníci nakupují spíše ve
,“ sdělila Petra Denkeová, manažerka projektu Seznamzbozi.cz, podle které mohou být
především svou pružností. „Obecně platí pravidlo, že spokojený zákazník mlčí,
. Mně osobně jsou
,“ doplnil David Holeček, jednatel portálu Hledejceny.cz.
Kontrola
Nápověda
OK
Index
=>