Doplňte v textu chybějící informace

Rekonstrukce textu

Vyplňte mezery, potom použijte tlačítko "Kontrola". Použijte tlačítko "Nápověda" pro vložení prvního písmene správné odpovědi.
Na tuzemském internetu v poslední době přibývá vyhledávačů zboží a portálů porovnávajících e-shopy. Zájemcům o online nakupování se vyhledávače snaží nabízet . Význam těchto portálů, které dodávají konkurenčnímu boji mezi e-shopy nový náboj, postupně roste a provozovatelé internetových obchodů jim věnují stále větší pozornost. Do investují tuzemské e-shopy každým rokem miliony korun. Snaží se přilákat nové zákazníky a . Vhodným nástrojem k oslovení cílové skupiny jsou právě portály, které a nabízejí je zákazníkům v utříděné a přehledné formě. Postupně je využívá stále více lidí a pro začínají mít velkou váhu.
Pro kvalitní e-shopy jsou vyhledávače zboží šancí, jak mohou předčit slabší konkurenty. V hodnocení se pozornost nejčastěji obrací ke kvalitě , skladovosti zboží, včasnému vyřízení objednávky, a nabídce nadstandardních služeb. „Naši zákazníci vybírají zboží podle cen, recenzí a hodnocení e-shopů, přičemž nerozlišují velikost e-shopů. Ve většině případů se však na vyšších příčkách zobrazují větší e-shopy, které . Proto naši zákazníci nakupují spíše ve ,“ sdělila Petra Denkeová, manažerka projektu Seznamzbozi.cz, podle které mohou být především svou pružností. „Obecně platí pravidlo, že spokojený zákazník mlčí, . Mně osobně jsou ,“ doplnil David Holeček, jednatel portálu Hledejceny.cz.