Vyberte správnou variantu
Porozumění textu
- a) Díky reklamě je spotřebitel lépe informován o nabízených výrobcích.
- b) Díky internetu je spotřebitel lépe informován o nabízených výrobcích.
- c) Díky internetu je zákazník lépe informován o nabízených výrobcích.
- a) Spotřebitel nepodléhá snadno nákupním podnětům.
- b) Spotřebitel podléhá snadno nákupním podnětům.
- c) Spotřebitel podléhá snadno nákupním trendům.
- a) Je nezbytné posílit úroveň přímého poradenství s odborníky.
- b) Je nezbytné posílit úroveň reklamy.
- c) Je nezbytné posílit úroveň přímého poradenství se zákazníky.
- a) Spotřebitel chce zvýšit efektivitu nakupování.
- b) Spotřebitel chce zvýšit efektivitu v sortimentu potravin.
- c) Spotřebitel chce zvýšit efektivitu poradenství.
- a) V dnešní době mění zákazníci své nároky na poradenství s odborníky.
- b) V dnešní době mění zákazníci své požadavky.
- c) V dnešní době mění zákazníci své nákupní chování.