<=
Orientace na zákazníka
Rekonstrukce textu
Přiřaďte položky vpravo položkám vlevo.
Kontrola
Kritérium 1: Spolehlivost
???
Toto kritérium znamená, že zákazník si chce být jist, že zaměstnanec je odborně kompetentní, do detailu zná nabízené, popř. prodávané, produkty a má schopnost vyřešit případné problémy ke spokojenosti zákazníka a v přiměřené lhůtě.
Zaměstnanci by měli poznat skutečná přání zákazníků, porozumět jim a umět nabídnout nejvhodnější řešení
Toto kritérium zahrnuje areál podniku, vybavení a atmosféru jeho prostor, vzhled a vystupování personálu, podobu tištěných materiálů včetně nabídek a účtů.
Zde se hodnotí, jak intenzivně a individuálně se přistupuje k přáním zákazníků.
Toto kritérium je nejdůležitější. Znamená především dodržení slibu, že služba, která byla dojednána v poradenském nebo prodejním rozhovoru nebo byla nabídnuta v reklamě či marketinku, bude provedena.
Kritérium 2: Vzhled a prostředí
???
Toto kritérium znamená, že zákazník si chce být jist, že zaměstnanec je odborně kompetentní, do detailu zná nabízené, popř. prodávané, produkty a má schopnost vyřešit případné problémy ke spokojenosti zákazníka a v přiměřené lhůtě.
Zaměstnanci by měli poznat skutečná přání zákazníků, porozumět jim a umět nabídnout nejvhodnější řešení
Toto kritérium zahrnuje areál podniku, vybavení a atmosféru jeho prostor, vzhled a vystupování personálu, podobu tištěných materiálů včetně nabídek a účtů.
Zde se hodnotí, jak intenzivně a individuálně se přistupuje k přáním zákazníků.
Toto kritérium je nejdůležitější. Znamená především dodržení slibu, že služba, která byla dojednána v poradenském nebo prodejním rozhovoru nebo byla nabídnuta v reklamě či marketinku, bude provedena.
Kritérium 3:
Důvěryhodnost popř. profesionalita
???
Toto kritérium znamená, že zákazník si chce být jist, že zaměstnanec je odborně kompetentní, do detailu zná nabízené, popř. prodávané, produkty a má schopnost vyřešit případné problémy ke spokojenosti zákazníka a v přiměřené lhůtě.
Zaměstnanci by měli poznat skutečná přání zákazníků, porozumět jim a umět nabídnout nejvhodnější řešení
Toto kritérium zahrnuje areál podniku, vybavení a atmosféru jeho prostor, vzhled a vystupování personálu, podobu tištěných materiálů včetně nabídek a účtů.
Zde se hodnotí, jak intenzivně a individuálně se přistupuje k přáním zákazníků.
Toto kritérium je nejdůležitější. Znamená především dodržení slibu, že služba, která byla dojednána v poradenském nebo prodejním rozhovoru nebo byla nabídnuta v reklamě či marketinku, bude provedena.
Kritérium 4: Přistoupení na potřeby zákazníka, popř. zdvořilost.
???
Toto kritérium znamená, že zákazník si chce být jist, že zaměstnanec je odborně kompetentní, do detailu zná nabízené, popř. prodávané, produkty a má schopnost vyřešit případné problémy ke spokojenosti zákazníka a v přiměřené lhůtě.
Zaměstnanci by měli poznat skutečná přání zákazníků, porozumět jim a umět nabídnout nejvhodnější řešení
Toto kritérium zahrnuje areál podniku, vybavení a atmosféru jeho prostor, vzhled a vystupování personálu, podobu tištěných materiálů včetně nabídek a účtů.
Zde se hodnotí, jak intenzivně a individuálně se přistupuje k přáním zákazníků.
Toto kritérium je nejdůležitější. Znamená především dodržení slibu, že služba, která byla dojednána v poradenském nebo prodejním rozhovoru nebo byla nabídnuta v reklamě či marketinku, bude provedena.
Kritérium 5: Schopnost vcítit se
???
Toto kritérium znamená, že zákazník si chce být jist, že zaměstnanec je odborně kompetentní, do detailu zná nabízené, popř. prodávané, produkty a má schopnost vyřešit případné problémy ke spokojenosti zákazníka a v přiměřené lhůtě.
Zaměstnanci by měli poznat skutečná přání zákazníků, porozumět jim a umět nabídnout nejvhodnější řešení
Toto kritérium zahrnuje areál podniku, vybavení a atmosféru jeho prostor, vzhled a vystupování personálu, podobu tištěných materiálů včetně nabídek a účtů.
Zde se hodnotí, jak intenzivně a individuálně se přistupuje k přáním zákazníků.
Toto kritérium je nejdůležitější. Znamená především dodržení slibu, že služba, která byla dojednána v poradenském nebo prodejním rozhovoru nebo byla nabídnuta v reklamě či marketinku, bude provedena.
Kontrola
OK
<=