<=
Uspořádejte pořadí vět do logického celku
Rekonstrukce textu
Přiřaďte položky vpravo položkám vlevo.
Kontrola
1.
???
Ani v čekárně, ani na telefonní spojení, ani u pokladny.
Často jsou vyžadovány i vědomosti, kterými nikdo jiný bez odborné pomoci nedisponuje.
Dobrý servis znamená nenechat zákazníky čekat.
Prosím, mějte ještě trochu strpení!
Dobrý servis kombinuje pozornost s odbornými znalostmi, rozhodovací a navigační kompetencí, které jsou spojeny s životními zkušenostmi souvisejícími se světem techniky a produktů.
Dobrý servis, to je také bezplatná láhev vody v hotelovém pokoji nebo slušné chování, když zákazník vrací zboží, které patrně vůbec žádnou vadu nemá.
Ve společnosti organizované do poslední minuty je nejhorším servisním prohřeškem okrádat zákazníka o čas.
2.
???
Ani v čekárně, ani na telefonní spojení, ani u pokladny.
Často jsou vyžadovány i vědomosti, kterými nikdo jiný bez odborné pomoci nedisponuje.
Dobrý servis znamená nenechat zákazníky čekat.
Prosím, mějte ještě trochu strpení!
Dobrý servis kombinuje pozornost s odbornými znalostmi, rozhodovací a navigační kompetencí, které jsou spojeny s životními zkušenostmi souvisejícími se světem techniky a produktů.
Dobrý servis, to je také bezplatná láhev vody v hotelovém pokoji nebo slušné chování, když zákazník vrací zboží, které patrně vůbec žádnou vadu nemá.
Ve společnosti organizované do poslední minuty je nejhorším servisním prohřeškem okrádat zákazníka o čas.
3.
???
Ani v čekárně, ani na telefonní spojení, ani u pokladny.
Často jsou vyžadovány i vědomosti, kterými nikdo jiný bez odborné pomoci nedisponuje.
Dobrý servis znamená nenechat zákazníky čekat.
Prosím, mějte ještě trochu strpení!
Dobrý servis kombinuje pozornost s odbornými znalostmi, rozhodovací a navigační kompetencí, které jsou spojeny s životními zkušenostmi souvisejícími se světem techniky a produktů.
Dobrý servis, to je také bezplatná láhev vody v hotelovém pokoji nebo slušné chování, když zákazník vrací zboží, které patrně vůbec žádnou vadu nemá.
Ve společnosti organizované do poslední minuty je nejhorším servisním prohřeškem okrádat zákazníka o čas.
4.
???
Ani v čekárně, ani na telefonní spojení, ani u pokladny.
Často jsou vyžadovány i vědomosti, kterými nikdo jiný bez odborné pomoci nedisponuje.
Dobrý servis znamená nenechat zákazníky čekat.
Prosím, mějte ještě trochu strpení!
Dobrý servis kombinuje pozornost s odbornými znalostmi, rozhodovací a navigační kompetencí, které jsou spojeny s životními zkušenostmi souvisejícími se světem techniky a produktů.
Dobrý servis, to je také bezplatná láhev vody v hotelovém pokoji nebo slušné chování, když zákazník vrací zboží, které patrně vůbec žádnou vadu nemá.
Ve společnosti organizované do poslední minuty je nejhorším servisním prohřeškem okrádat zákazníka o čas.
5.
???
Ani v čekárně, ani na telefonní spojení, ani u pokladny.
Často jsou vyžadovány i vědomosti, kterými nikdo jiný bez odborné pomoci nedisponuje.
Dobrý servis znamená nenechat zákazníky čekat.
Prosím, mějte ještě trochu strpení!
Dobrý servis kombinuje pozornost s odbornými znalostmi, rozhodovací a navigační kompetencí, které jsou spojeny s životními zkušenostmi souvisejícími se světem techniky a produktů.
Dobrý servis, to je také bezplatná láhev vody v hotelovém pokoji nebo slušné chování, když zákazník vrací zboží, které patrně vůbec žádnou vadu nemá.
Ve společnosti organizované do poslední minuty je nejhorším servisním prohřeškem okrádat zákazníka o čas.
6.
???
Ani v čekárně, ani na telefonní spojení, ani u pokladny.
Často jsou vyžadovány i vědomosti, kterými nikdo jiný bez odborné pomoci nedisponuje.
Dobrý servis znamená nenechat zákazníky čekat.
Prosím, mějte ještě trochu strpení!
Dobrý servis kombinuje pozornost s odbornými znalostmi, rozhodovací a navigační kompetencí, které jsou spojeny s životními zkušenostmi souvisejícími se světem techniky a produktů.
Dobrý servis, to je také bezplatná láhev vody v hotelovém pokoji nebo slušné chování, když zákazník vrací zboží, které patrně vůbec žádnou vadu nemá.
Ve společnosti organizované do poslední minuty je nejhorším servisním prohřeškem okrádat zákazníka o čas.
7.
???
Ani v čekárně, ani na telefonní spojení, ani u pokladny.
Často jsou vyžadovány i vědomosti, kterými nikdo jiný bez odborné pomoci nedisponuje.
Dobrý servis znamená nenechat zákazníky čekat.
Prosím, mějte ještě trochu strpení!
Dobrý servis kombinuje pozornost s odbornými znalostmi, rozhodovací a navigační kompetencí, které jsou spojeny s životními zkušenostmi souvisejícími se světem techniky a produktů.
Dobrý servis, to je také bezplatná láhev vody v hotelovém pokoji nebo slušné chování, když zákazník vrací zboží, které patrně vůbec žádnou vadu nemá.
Ve společnosti organizované do poslední minuty je nejhorším servisním prohřeškem okrádat zákazníka o čas.
Kontrola
OK
<=