Maximální servis pro zákazníka – i obchodníka

Rekonstrukce textu

Vyplň všechny mezery a prokontrolu stiskněte tlačítko "Kontrola". Tlačítkem "Nápověda" získáte zdarma písmeno, pokud Vám odpověď dělá potíže. Všimněte si, že ztratíte body, pokud se zeptáte na nápovědu!
Otevřít lahvičku se , abychom zjistili, zda skutečně voní po jablkách, to už dávno není nutné. Společnost IBM na veletrhu EuroCIS v Düsseldorfu několik novinek, jejichž společným mottem bylo usnadnit nákup a poradit mu při výběru.
Kiosk vůní, který bezprostředně osloví čich zákazníka, je na nový trend v oblasti obchodu. Po stisknutí tlačítka uvolní vybranou , čímž vytvoří další kritérium pro koupi produktu. Aby se výrobek dal snáz vyhledat, na regálu se rozsvítí jeho etiketa. Použít se dá kromě kosmetiky také u voňavých sortimentů, jako jsou např. káva nebo lihoviny.
Interaktivní poradce v lepidel je servisní terminál, který nejen poradí při výběru z více než 1 700 nejrůznějších lepidel, navíc předvede i reklamní a marketinkové jednotlivých maloobchodních prodejců.
Aby si zákazník prohlédl, vybral a boty nebo šperky, nemusí už chodit do prodejny. Může si nechat i virtuálně, když optimálně využije možnosti nové generace smartphonu. Ta rozpozná , takže dokáže najít zboží, nabídne dvojdimenzionální pohled na prodejnu, reklamu vybranou nebo na interaktivní obrazovky, čímž vytváří nové možnosti prodeje i mimo internetovou síť.